کشیدن خط چشم یکی از ترفندهای مهم در آرایش چشم است. اگر شما هم جزو افراد مبتدی هستید به راحتی با دستور زیر 3 مدل خط چشم پرطرفدار را بکشید.

من هم خط چشم را مثل خیلی از شما دوست دارم. عاشق دقت و ظرافت بکار رفته در کشیدن خط چشم گربه‌ای با استفاده از خط چشم مایع هستم. عاشق چشمان شهلا و خماری که یک خط چشم می‌تواند ایجاد کند. خط چشم پشت پلک‌ها و طرحی که ایجاد می‌کند را دوست دارم.

اگر نگاهی به کمد لوازم آرایشم بیندازید ۱۹ خط چشم متفاوت پیدا می‌کنید، از مشکی و قهوه‌ای گرفته تا سفید و طوسی. حتی خط چشم‌هایی دارم که زیاد هم استفاده نمی‌شود (صورتی جیغ! قرمز! فیروزه ای! نقره‌ای براق!) و در جعبه‌ی بزرگی در کشو نگه داری می‌کنم.

اما برای کسی که در امر آرایش مبتدی است یا تازه شروع کرده، یادگیری کشیدن خط چشم ممکن است نا امید کننده به نظر برسد. آیا فقط پلک بالای خود را خط چشم می‌کشید؟ یا پلک پایین را هم می‌کشید؟ خط چشم نامرئی چیست و چگونه کشیده می‌شود؟ وقتی می‌خواهید خط چشم گربه‌ای بکشید از نوارچسب یا خط کش هم استفاده می‌کنید یا با دست خالی، خط چشم می‌کشید؟ از خط چشم مایع استفاده می‌کنید یا کرمی؟ پودری یا مدادی؟ از چه قلم‌مویی استفاده می‌کنید؟ آیا درست خط چشم کشیده‌اید؟ خط چشمتان زیبا به نظر می‌رسد؟ چطور همه‌ی این‌ها را بفهمیم؟

اگر تازه شروع به کشیدن خط چشم کرده‌اید، فقط به یک محصول نیاز دارید. و آن یک خط چشم مدادی نرم و ضد آب است که کار با آن هم بسیار ساده است. ئتا قبل از اینکه در کشیدن خط چشم ماهر نشدید، به سراغ محصولات ساده‌تر بروید. یک خط چشم مدادی نرم و مشکی خوش رنگ به چند طریق قابل استفاده است. در اینجا به سه روش محبوب و پرطرفدار اشاره می‌کنیم.😍😍😍😍😚😁